After-sales

Ook het after-sales traject is een van de gebieden waar Palfinger Nederland altijd zoekt naar verbetering. Onder after-sales wordt verstaan alles wat benodigd is voor juist gebruik van het product na de aanschaf. Hierbij moeten we denken aan: Ingebruikname van uw Palfinger product, jaarlijkse keuring en service, garantieafwikkeling en technische ondersteuning.

Keuring (ingebruikname & periodiek)
Palfinger Nederland is uw zekere partner in het keuringstraject van uw Palfinger product. Met ons eigen keurmerk, "Palkeur", worden door onze dealerorganisatie jaarlijks meer dan 1800 eerste ingebruikname en periodieke inspecties uitgevoerd. Voorzien van het deskundige Palkeur waarmerk kunt u met een zeker gevoel uw werk doen en bovendien is de kans op uitval geminimaliseerd, doordat de deskundige keurmeesters constante training ontvangen. Op dit moment hebben wij voor al onze producten (autolaadkranen, hout- en schrootkranen, haakarmsystemen, meeneemheftrucks en laadkleppen) productspecifieke rapporten beschikbaar.

Technische ondersteuning
Een belangrijk aspect van de after-sales is de technische ondersteuning. Palfinger is wereldwijd vertegenwoordigd met meer dan 1200 servicepartners . Hierdoor bent u altijd verzekerd van maximale service. In Nederland telt het Palfinger service-apparaat ca. 20 dealers en servicesations, die waar dat nodig is 24 uur voor u klaar staan met de juiste kennis en onderdelen. Vanuit Palfinger Nederland worden onze dealers en servicesteunpunten telefonisch ondersteund. Indien noodzakelijk wordt ook ondersteuning on-site gegeven.

Garantieafhandeling
Mocht er onverhoopt toch iets misgaan met uw Palfinger product dan staan we natuurlijk ook voor u klaar. Omdat de Palfinger producten volgens de hoogst mogelijke kwaliteitsnormen gebouwd worden kunt u tot wel 3 jaar garantie krijgen op uw product, wat eens te meer aangeeft, dat uw vertrouwen in ons product niet misplaatst zal zijn.


Terug naar overzicht